Artistak udako eszena bat aurkezten du Gasteizko Florida parkean, zuhaitz hostotsuen itzalean dagoen umezain talde bat protagonista duena. Argi-ikuskera bat aplikatzen du, teknika inpresionistakoa, parkeko landarediaren artean iragazitako argiaren efektu dardarkariak protagonista nagusi bihurtzen dituena (Fernando Bartolomé, 2015)
Errealismoaren margolari adierazgarria, Olano hurbilago dago Erromako eskolako joera tradizionaletatik Parisko berrikuntzetatik baino, zeinetan korronte inpresionista nabarmentzen baitzen. Egile honek marrazkiaren gurtza, naturalaren imitazio fidela, pintzelkadaren zehaztasuna eta oro har iluna den paleta bat mantentzen ditu bere lanetan, argi handiko guneekin konbinatuta. Hala eta guztiz ere, inpresionismoaren isla nabarmena da bere lan batzuetan, pintzelkada solteak dituzten forma diluituak erabiliz eta argiari eta koloreari garrantzi handia emanez, pintura honetan ikus daitekeen bezala.
Bere gai guztien ezaugarri nagusia tonu atsegin eta adeitsua da, eta, zehazki, haurtzainena 1910ean ukitu zuen, anbizio handiagoko obra batean, konposaketaren tamaina eta konplexutasunagatik: Amas o Añas en La Florida.
1947. Exposición de pintura de la Obra Católica de Asistencia Universitaria. Gasteiz, Arte eta Lanbide Eskola. 1947/09/02-1947/09/30.
1987. Ignacio Díaz de Olano 1860-1937. Gasteiz, San Prudentzio Aretoa. 1987/03/26-1987/04/28.
1994-1995. Arte vasco hasta los años cincuenta en los fondos del Museo de Bellas Artes de Álava. Colección Pública III. Gasteiz, Amarica Aretoa. 1994/12/22-1995/02/26.
2000-2001. Ondare ezezagunak. Arabako Museoak. Madril, Santander Central Hispano Fundazioaren Erakusketa Aretoa. 2000/12/13-2001/02/04.
2001-2002. Ignacio Díaz Olano. Gasteiz, Caja Vital Kutxa Fundazioaren Aretoa. 2001/11/29-2002/01/06.
2002. Gasteiz eta XIX. mendea. Gasteiz, Montehermoso Kulturunea. 2002/10/09-2002/11/24.
2002-2003. Ternura y Melodrama. Pintura de escenas familiares en tiempos de Sorolla. Valentzia, Museo del siglo XIX. 2002/12/18-2003/04/06.
2003. Emakumearen irudia. Bestelako begiratu bat. Gasteiz, Arabako Arte Ederren Museoa. 2003/04/15-2003/06/15.
2015-2016. Paradisuko fruituak. Loreen eta lorategien margolaritza Arabako Arte Ederren Museoan. Gasteiz, Arabako Arte Ederren Museoa. 2015/11/12-2016/04/03.
2017-2018. Ignazio Diaz Olano. Errealitaterako grina. Gasteiz, Arabako Arte Ederren Museoa. 2017/10/26-2018/03/11.
Banco de Vitoria. Calendario 1946. Vitoria, Banco de Vitoria, 1946, il. col. [abril, mayo, junio]
Exposición de Pintura. Obra Católica de Asistencia Universitaria [cat.]. Vitoria, Obra Católica de Asistencia Universitaria, 1947, p. 14
MARTÍN DE RETANA, José María (dir). Díaz de Olano. Bilbao, La Gran Enciclopedia Vasca, 1973-1983, il. col. p. 43
SERRANO, Javier. Niñeras en la Florida de Díaz de Olano , Egin . 25/10/1977, il. b/n p. 2
BEGOÑA, Ana de; BERIAIN, Mª Jesús; MARTÍNEZ DE SALINAS, Felicitas. Museo de Bellas Artes de Álava. Vitoria-Gasteiz [cat.]. Vitoria-Gasteiz, Arabako Foru Aldundia, 1982, il. b/n. p. 72
LLANOS ORTIZ DE LANDALUCE, Armando (dir). Álava en sus manos. Vitoria-Gasteiz, Caja Provincial de Ahorros de Álava, 1983, vol. 4, p. 224
CASTAÑER, Xesqui. Iconografía de la mujer en los pintores vascos (siglos XIX y XX) , KOBIE , 2. 1984. 95-113, p. 99
ALFARO FOURNIER, Tomás. Una ciudad desencantada (Vitoria y el mundo que la circunda en el siglo XX). Vitoria-Gasteiz, Diputación Foral de Álava, 1987, p. 142, il. col. cubierta
BEGOÑA AZCARRAGA, Ana de; Mª Jesús BERIAIN. Ignacio Díaz de Olano 1860-1937 [cat.]. Vitoria-Gasteiz, Gobierno Vasco; Diputación Foral de Álava, 1987, p. 23, il. col. p. [63]
Díaz de Olano 1860-1937 [tríptico]. Vitoria-Gasteiz, Caja Provincial de Álava, 1987.
Vitoria-Gasteiz. Vitoria-Gasteiz, Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz, 1989, p. 104
J. B. Diputación compra obras a Artes y Oficios para solventar la economía de la Escuela , Egin . 24/02/1990, p. 10
GARCIA DÍEZ, José Antonio. La pintura en Álava. Vitoria-Gasteiz, Caja de Ahorros de Vitoria y Álava, 1990, p. 79, il. col. p. 78
GARCÍA DÍEZ, José Antonio. La pintura en Álava [folleto]. Vitoria-Gasteiz, Caja de Ahorros de Vitoria y Álava, 1990, il. col. p. 4
Ignacio Díaz Olano [calendario]. San Sebastian, Banco Guipuzcoano, 1990, il. col. (mayo)
RÍOS LAUREDA, José Luis. Muestra de pintura vasca en el Museo de Vitoria , Deia . 27/03/1992.
CASTAÑER, Xesqui. Iconografía de la mujer en la plástica vasca contemporánea (S. XVIII-XX): Aproximación a una metodología del género. Bilbao, Universidad del País Vasco, 1993, pp. 53, 83, il. col. p. 97
Arte vasco hasta los años cincuenta en los fondos del Museo de Bellas Artes de Álava. Colección Pública III [cat.]. Vitoria-Gasteiz, Diputación Foral de Álava, 1994, p. 190, il. col. p. 79
Artistas vascos en Roma (1865-1915) [cat.]. Donostia-San Sebastián, Kutxa Caja Guipuzcoa San Sebastián, 1995, il. col. p. 47
Museos de Álava. Un patrimonio desconocido [cat.]. Madrid, Fundación Santander Central Hispano, 2000, pp. 147, 148, il. col. p. 102
ARCEDIANO SALAZAR, Santiago. Ignacio Díaz Olano [cat.]. Vitoria-Gasteiz, Fundación Caja Vital Kutxa, 2001, pp. 209-210, 213, 250-251, il. col. p. 209, 309
Arte vasco hasta los años cincuenta en los fondos del Museo de Bellas Artes de Álava [cat.]. Vitoria-Gasteiz, Diputación Foral de Álava, 2001, p. 232, il. col. p. 113
Ignacio Díaz de Olano [cartel]. Vitoria-Gasteiz, Diputación Foral de Álava, 2002, il. col.
Ternura y Melodrama. Pintura de escenas familiares en tiempos de Sorolla. Valencia, Generalitat, 2002, p. 298, il. col. p. 299
Vitoria y el siglo XIX = Gasteiz eta XIX. mendea [cat.]. Vitoria-Gasteiz, Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz, 2002, il. col. pp. 50, 84
Emakumearen irudia. Bestelako begiratu bat = La imagen de la mujer. Otra mirada [cat.]. Vitoria-Gasteiz, Diputación Foral de Álava, 2003, p. 90, il. col. p. 91
Vitoria-Gasteiz para emocionARTE [marcapáginas]. Vitoria-Gasteiz, Ayuntamiento, 2004, il. col. detalle
MANZANOS ARREAL, Paloma; VIVES CASAS, Francisca. La vida cotidiana de las mujeres en la Vitoria de los siglos XVIII y XIX. Vitoria-Gasteiz, Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz, 2005, il. col. p. 275
GUTIÉRREZ GARITANO, Miguel. Apuntes de la Guinea. Vida, obra y memoria de Manuel Iradier y Bulfi. Vitoria-Gasteiz, Ikusager Ediciones, 2011, il. col. p. 208
BARTOLOMÉ GARCÍA, Fernando R. Paradisuko fruituak. Loreen eta lorategien margolaritza Arabako Arte Ederren Museoan [kat.]. Vitoria-Gasteiz, Arabako Foru Aldundia, 2015, il. col. p. 112, il. col. p. 113 (detalle), pp. 148-149
ARCEDIANO SALAZAR, Santiago. Ignazio Diaz Olano. Errealitaterako grina [cat.]. Vitoria-Gasteiz, Arabako Foru Aldundia, 2017, il. col. p. 286
VIVES CASAS, Francisca. "Mujer e imagen artística durante el siglo XIX y principios del XX" en FLORES RUIZ, Eva María; Yolanda Victoria OLMEDO SÁNCHEZ (editoras), Entre plumas y pinceles: imágenes femeninas en la literatura y en la pintura (1800-1950). Madrid, Sial Ediciones, 2020. 19-38, 25 or.
ARCEDIANO SALAZAR, Santiago. Impresiones de luz y color. El Parque de La Florida y sus pintores en el 200 aniversario de su creación (1820-2020) , La Hornacina. Revista anual de la Cofradía de la Virgen Blanca , 11. 2020, il. col. p. 52, p. 53
"Díaz Olano, Ignacio [Museo del Prado]" [Kontsulta: 08/02/2022]
"Díaz Olano, Ignacio [Auñamendi]" [Kontsulta: 08/02/2022]
"Ignacio Salvador Díaz Ruiz de Olano [Biografía RAH]" [Kontsulta: 08/02/2022]